,

فیلتر بیرونی یخچال آکوا پرو مدل ALC-2

فیلتر بیرونی یخچال آکوا پرو مدل ALC-2

کمپانی آکوا پرو (aqua pro) یکی از نام های آشنا و خوش آوازه در صنعت تصفیه آب است، این کمپانی سال هاست در زمینه تصفیه آب فعالیت می کند و انواع بسیار متنوعی از فیلتر و دستگاه های تصفیه آب خانگی را مطابق با تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید کرده است.

فیلترهای داخلی و خارجی یخچال کمپانی آکوا پرو بسیار مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته است و از لحاظ کیفیت و کارایی کاملا قابل اطمینان هستند.

با استفاده از فیلترهای یخچال می توانید آب خنک و سالم تر را مصرف کنید و همچنین از خرابی قطعات داخلی آبسردکن ها و تجهیزات داخلی یخچال تا حدودی جلوگیری کنید.

فیلتر بیرونی یخچال آکوا پرو مدل ALC-2 به صورت اینلاین طراحی شده است و حاوی کربن فعال پودری می باشد. کربن به کار برده شده در این فیلتر از جنس مواد گیاهی ساخته شده است و از کیفیت و قدرت جذب بالایی بهره مند می باشد.

این فیلتر را می توان به راحتی در مسیر جریان آب یخچال قرار داد. همان گونه که گفته شد فیلتر یخچال آکوا پرو مدل ALC-2 از نوع بیرونی است و در قسمت پشتی یخچال نصب می شود.

برای نصب این فیلتر نیازی به تهیه اتصالات جداگانه نمی باشد، زیرا در مسیر ورودی و خروجی آن از اتصالات فیتینگی سر خود استفاده شده است.

این فیلتر در از بین بردن طعم، مزه و بوی نامطبوع آب بسیار تاثیر گذار است، علاوه بر این انواع مواد شیمیایی موجود در آب را نظیر کلیر، تری هالومتان ها، استیک اسیدها و سایر مواد شیمیایی را با قدرت بالا جذب می کند.

فیلتر بیرونی یخچال آکوا پرو مدل ALC-2 ظرفیت تصفیه ۱۰۰۰ گالن آب را دارد، اما پس از آن ذرات کربن اشباع می شود و حدودا پس از شش ماه باید فیلتر را تعویض کرد.

 

فیلتر بیرونی یخچال آکوا پرو مدل ALC-2

فیلتر بیرونی یخچال آکوا پرو مدل ALC-2

 

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کاسپین ارتباط عرشیا
راه های ارتباطی:
موبایل مدیریت: 09122972091
تلفن پشتیبانی: 09120336456
شماره تلفن ثابت:02165522963
شماره فکس:02165522923
پاسخگویی تلگرام: 09120336456
پاسخگویی واتس اپ: 09120336456