,

فیلتر ممبران خانگی RO max مدل TW1812-60 GPD

فیلتر ممبران خانگی RO max مدل TW1812-60 GPD

فیلتر ممبران، فیلتر اصلی دستگاه های تصفیه آب خانگی RO است و اصلی ترین مرحله تصفیه آب توسط این فیلتر در چهارمین مرحله از دستگاه انجام می شود.

از ویژگی های کارکرد ممبران نسبت به سایر فیلترهای تصفیه این است که تنها در فشار بالا کار می کند و به همین دلیل آب قبل از ورود به ممبران توسط پمپ فشاری بین۸۰-۱۲۰ psi را بدست می آورد.

فیلتر ممبران خانگی RO MAX (آر او مکس) از ممبران های بسیار با کیفیت است که در عین حال قیمت مناسبی نیز دارد. این فیلتر طراحی خاصی نسبت به سایر فیلترهای ممبران خانگی دارد.

بدنه اصلی این ممبران به رنگ طلایی است و برای قرارگیری در انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی نیاز به یک هوزینگ ممبران خانگی استاندارد دارد.

ظرفیت تولیدی آب توسط این فیلتر در هر ۲۴ ساعت ۶۰ گالن معادل ۲۲۰ لیتر است. آب خروجی از این فیلتر کاملا سبک و نرم است و از نظر سلامت با استانداردهای آب شرب جهانی کاملا تطابق دارد.

غشاء فیلتر ممبران خانگی RO max مدل TW1812-60 GPD، ۱۱ لایه به دور لوله اصلی فیلتر چرخیده است. بر روی این غشاء منافذی بسیار ریز با قطر ۰٫۰۰۰۱ میکرون ایجاد شده است.

دقت این منافذ به قدری بالا است که می توان گفت تقریبا مولکول ها می توانند از آب خارج شوند و سایر نمک ها و یون های محلول در آب پشت غشاء به دام می افتند و در نهایت از فاضلاب خارج می شوند.

این فیلتر قابلیت تصفیه آب با سختی بالا را دارد، اما ذرات معلق و کلر به عنوان اصلی ترین مواد مخرب برای آن به حساب می آیند. به همین دلیل برای بالاتر بردن طول عمر این فیلتر پیشنهاد می شود از فیلترهای پیش تصفیه با کیفیت استفاده کنید و کارکرد دستگاه را با سرویس به موقع کنترل نمایید تا ممبران در شرایط بهینه کار کند.

فیلتر ممبران خانگی RO max مدل TW1812-60 GPD

فیلتر ممبران خانگی RO max مدل TW1812-60 GPD

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کاسپین ارتباط عرشیا
راه های ارتباطی:
موبایل مدیریت: 09122972091
تلفن پشتیبانی: 09120336456
شماره تلفن ثابت:02165522963
شماره فکس:02165522923
پاسخگویی تلگرام: 09120336456
پاسخگویی واتس اپ: 09120336456