, , ,

PH متر آب

PH متر آب :

تشخیص و آگاهی از میزان قلیایی و اسیدی بودن آب یکی از واحد های اندازه گیری مهم برای تشخیص کیفیت آب می باشد. به صورت کلی PH عددی بین ۰ تا ۱۴ است.  آب خالص که هیچ افزودنی ، آلاینده و ترکیبی در آن وجود ندارد دارای PH هفت می باشد. هر چه این عدد پایین تر بیاید و زیر هفت باشد میزان اسیدی بودن آب بالاتر می رود و هرچه از عدد هفت بیشتر باشد و بالاتر برود میزان قلیایی بودن آب بیشتر است. به عنوان مثال PH اسید معده بین ۱٫۵ تا ۲ بوده و PH آب دریایی بین ۷٫۷ تا ۸٫۳ است. ماده ای بسیار اسیدی یا بسیار بازی است که از عدد هفت بسیار دور باشد و موادی که PH نزدیک به عدد ۱۴ دارند بسیار قلیایی و موادی که PH نزدیک به صفر دارند بسیار اسیدی هستند.

امروزه با پیشرفت و گوناگونی صنایع مختلف و ورود آلاینده های شیمیایی به منابع آب روی زمین درجه PH دچار تغییراتی شده است که نیاز به اندازه گیری دائم دارد تا بتوان مقدار اسیدی و بازی آن را تنظیم کرد. یکی از مناسب ترین ابزارها جهت اندازه گیری PH آب،  PH متر آب ( کیفیت سنج آب )  می باشد.

PH متر بسیار کوچک است و به راحتی قابلیت جابه جایی دارد. این ابزار به صورت قلمی ساخته شده و با سرعت زیاد و به طور الکترونیکی، درجه PH آب را اندازه گیری می کند. در واقع PH متر غلظت یون های هیدروژن موجود در آب را اندازه گیری می کند که میزان غلظت یون های هیدروژن توسط جریان برق اندازه گیری می شود.   

PH متر آب نمایشگری دارد که میزان PH دقیق آب را نشان می دهد و این نمایشگر توسط برق تغذیه می شود. همچنین دارای یک الکترود شیشه ای بوده که در کنار الکترود مرجع قرار گرفته است. کیفیت سنج آب حتی ممکن است با دقت ۰٫۱ یا ۰٫۰۱ آب را از نظر میزان اسیدی و یا قلیایی بودن بسنجد.

PH متر آب

PH متر آب

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کاسپین ارتباط عرشیا
راه های ارتباطی:
موبایل مدیریت: 09122972091
تلفن پشتیبانی: 09120336456
شماره تلفن ثابت:02165522963
شماره فکس:02165522923
پاسخگویی تلگرام: 09120336456
پاسخگویی واتس اپ: 09120336456